Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 15:09:32 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05035 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, Kase// Vardi metskond 48// 
Kuusiku-Nõmme küla, 28 Rapla-Märjamaa tee (kõnnitee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26989161>  (menetlus nr: 
428443), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (SVEN KORNAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister